سلام به همه دوستان خوب و فهميده و عزيز و گرامياول تشكر ميكنم بابات فرصتي كه صرف ميكني و نگاهي به اين حرفهاي ته مانده دلم مياندازي ومطالعه ميكني ،،،،،،،ممنوم و تشكرطي اين چند ماه اخير با توجه به اينكه 14/3/96...
هنوز امضا توافق نامه برای تمدید یکسال دیگر برای اجاره واحد دوم منزل پدری خشک نشده بود که یک شب شب سی و یکم تیرماه 98 ساعت دوازده شب وقتی از پیاده روی توی پارک محله به خانهخ باز گشتم با مستاجرمان روبرو 14/3/96...